سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنین انتخاباتی آرزوست...

"علی (ع) نمی تواند بر یک عده مردم خام و بی خبر حکومت کند؛ درست برعکس معاویه که نمی تواند بر یک عده مردم آگاه و روشن حکومت کندو برای همین هم بود که مردم را در غفلت و ناآگاهی نگه می داشت ...و اکنون هم که مردم را در غفلت نگه می دارند تا بر آنها حکومت کنند، راه معاویه است."

از سخنرانی حضرت آقا در 29 آذر سال 1353 در مسجدامام حسن(ع) / صفحه 516 کتاب شرح اسم/


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم از دعواهاى سیاسى و اختلافات سیاسى و من خوبم و تو بدى خسته‌اند؛ مردم این چیزها را دوست نمى‌دارند. در کشور کارهاى زیادى هست که باید انجام بگیرد؛ کارهاى زیادى هم انجام گرفته است. مشکلات فراوانى وجود دارد که باید برطرف شود؛ گره‌هایى هست که باید باز شود ... وظایفى است که قانون اساسى بر دوش همه‌ى مسؤولان کشور گذاشته است؛ هیچ‌کس نمى‌تواند خود را از این کارها برکنار بدارد. دعواهاى لفظى، شعارهاى لفاظى‌گونه، اسم از مفاهیم مبهم و بى‌سروته آوردن، مشکل مردم را حل نمى‌کند. (بیانات امام خامنه ای در دیدار اقشار مختلف مردم 25/ 3/ 1384)

نسل جوان ما خوشبختانه امروز یک نسل غالب در سرتاسر کشور است. جوان‌ها به‌هوش باشند، بیدار باشند ... اگر کسانى بر سر کار بیایند که در مراکز گوناگون سیاسى یا اقتصادى به جاى این‌که به فکر ادامه‏ى راه امام و ارزش‌ها و اصول ترسیم شده‏ى به وسیله‏ى امام باشند، به فکر به دست آوردن دل فلان قدرت غربى و فلان مستکبر بین‏المللى باشند، براى ملت ایران مصیبت خواهد بود. این آگاهى براى ملت لازم است. ( بیانات امام خامنه ای در دیدار مردم بیجار 28/ 2/ 1388)

حل مشکلات کشور و ارتقای کارآمدی آن، انتظار به حقی است که مردم از منتخب خود دارند. این مهم نیز جز با ارایه برنامه‌ دقیق و به دور از شعارزد‌گی و کلی‌گویی، از سوی نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری در جهت حل مسائل اساسی کشور امکان پذیر نخواهد بود.

جمعی از اندیشکده‌ها و کانون‌های تفکر سیاست‌پژوهی با حمایت فکری شبکه تحلیل‌گران فناوری ایران (ایتان) ، به تبیین ابعاد مسائل اصلی کشور در عرصه علم، فناوری، صنعت و اقتصاد و انتشار آن پرداخته‌اند تا از این طریق امکان رصد و ارزیابی دقیق برنامه های کاندیداها توسط نخبگان و کارشناسان  فراهم شود. این کار با عنوان «عیار» و با شعار «محکی بر برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری» پایه‌گذاری شده است. (+)

عیار تلاش کرده است تا با توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی و اولویت های مربوط به آن، با بررسی مسائل اصلی کشور در حوزه های انرژی و نفت، مسکن، تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، آموزش عالی، فضای مجازی، نظام تامین اجتماعی و آموزش و پرورش، بیش سی مسئله اصلی مرتبط را استخراج کرده با ارائه ی توضیحات حول آن به طرح سوالهای اساسی در آن حوزه بپردازد. طرح مسئله های عیار در قالب جزوات تحلیلی به منظور استفاده فعالان دانشجویی، رسانه ها و اصحاب سیاست و صنعت منتشر و توزیع می شود(نمونه جزواتمسکن، تولید ملی نمونه متن تفکیکی مسائل اقتصاد مقاومتی)

 طرح  پایگاه اطلاع رسانی عیار تلاش کرده است، تا این سی مساله را در نظرات کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ها رصد کند، و سخنان آن ها را به تفکیک سلبی نسبت به روندهای موجود و ایجابی نسبت به روند آینده در این حوزه مشخص نماید

 شما از طرق زیر می توانید به این کار مهم کمک کنید:

1.       برای خارج شدن کشور از مسائل سطحی سیاسی و بازگشت به مسائل اصلی کشور دیگران را از این حرکت مهم آگاه کنید.

2.       اگر فعال دانشجویی و یا رسانه ای یا مردمی و.... هستید سعی کنید تا در فعالیتهای روزانه خود سئوالات تخصصی عیار و یا سئوالات مشابه را از کاندیداها بپرسید و حول مسائل اصلی کشور برنامه برگزار نمایید.

3.       می توانید با ارسال مواضع کاندیداها در خبرگزاری ها و یا اخبار جلسات انتخاباتی و... از طریق ایمیل info@ayaronline.ir  به غنای سایت عیار بیفزایید.

4.       عیار این محصولات را هم در آینده نزدیک تولید و به دست شما می رساند :جزوه ی تفکیکی چاپ شده و الکترونیک تمام حوزه های نام برده شده مثل آموزش و پرورش، سلامت، آموزش عالی، طرح مسئله های سی گانه به تفکیک در قالب فایل پی دی اف ومجموعه سئوالات سی مساله به صورت یک جا

5.       هم چنین دبیرخانه عیار آماده است تا به تشکل ها، رسانه ها و.... در زمینه ی نحوه ی نقش آفرینی در مسائل اصلی کشور مشاوره ارائه دهد.

دبیرخانه: تهران، خیـــابان جلال آل‌احـــــــمد، روبروی بیمارستـــــان شریعتی، پلاکـــــــ 3، ساختمان شماره 3 – 02188019331- 

?09393954432

http://www.AyarOnline.ir


پی نوشت: سعی داشتم این متن را قبل از دهه فاطمیه بگذارم اما وقت محدودم اجازه نداد. اما هنوز هم قابل استفاده است. مطلعم برخی مداحان و دست اندرکاران هیئات مذهبی شیراز این وبلاگ رو می خونن، حتما متن استفتاء زیر رو به سمع و نظر مداحان و دست اندرکاران بقیه هیئات هم برسانند.(هرچند شاید از نظر برخی دوستان مسئله ای بی اهمیت باشد و بگویند چرا به چنین موضوعی پرداخته ای؟!) ضمنا این مطالب هم قابل استفاده هستند: (+) و (+) و (+) و (+) و (+) و (+)

متن استفتاء:
با سلام به محضر رهبر معظم انقلاب و ولی محترم فقیه شیعیان
احتراما در جلسات عزاداری ما تا سال 80 مستمعین با در آوردن پیراهن خود برهنه می شدند و بتوصیه علمای شهر این کار را جمع کرده و با زیر پوش سینه می زنند .
منتها در خیلی از مجالس و حتی مجالسی که مداحان بیت رهبری آن را می چرخانند نه تنها از برهنه شدن جلوگیری نمی شود بلکه به الفاظ مختلف و حتی شدید عزاداران را ترغیب به برهنگی می کنند .
احتراما محبت فرمائید تکلیف را برای رهروان واقعی ولایت مشخص فرمائید
موفق و مؤید باشید.
سید محمد انجوی نژاد
جعلنی الله من کل مکروه فداکم
کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز

پاسخ استفتاء:
1 - حکم فقهی حضرتعالی درباره برهنه شدن در هنگام سینه زنی چیست ؟
جواب : در صورتى که نامحرم نباشد و مستلزم مفسده نباشد، برهنه شدن و سینه زدن جایز است.
2- خارج از حکم فقهی برهنه شدن توصیه حضرتعالی برای عزاداران چیست ؟ برهنه بشوند یا با پیراهن و زیر پوش سینه بزنند ؟
جواب : مناسب است با لباس عزادارى انجام بگیرد .
-------------
توضیحات استفتا کننده (حجت الاسلام انجوی نژاد) در مورد استفتاء :
بدلیل اینکه ما مدعی ولایت مداری هستیم، بدون اینکه به دلایل خودم برای برهنه نشدن از منظر های مختلف اشاره کنم، بنظرم هیئت هایی که مدعی ولایت مداری هستند، بهتر است  به توصیه آقا عمل کنند نه به حکم فقهی که انهم شرط عدم مفسده را دارد. مخصوصا مداحانی که در بیت توفیق خدمت دارند باید از همه زودتر اقدام کنند .
ایشالله خدا توفیق غلبه بر نفس عنایت کند


+ نوشته شـــده در سه شنبه 92/1/27ساعــت 11:58 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا