سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدون شرح

ظاهرا ولایت گریزی آقایان تمامی ندارد. قبلا هم در مطلبی مشروح گفته ام که ما دچار "انحرافی بزرگ در نقد جریان انحرافی" شده ایم. آقایان متظاهر دلسوز دین یک سوال؛ اصلا چه کسی از خاتون خبر داشت؟! بیشتر از این توضیح نمی دهم. که کلام امام خامنه ای روحی له الفداه خود گویای قضایاست:

"اینها را بایستى هرچه ممکن است فرو  کاست. اینجور چیزها را هرچه ممکن است باید کم کرد. مشتعل کردن این اختلاف  نظرها مضر است. یک وقت هست که حالا که کسى یک حرف غلطى زد، ما بیائیم مثلاً صدجا این حرف غلط را تابلو کنیم، شعار کنیم که آقا، فلانى این حرف غلط را زد، تا همه بدانند. این است که اشتباه است، خطاست."


+ نوشته شـــده در جمعه 90/5/28ساعــت 4:30 عصر تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر
کشکول

در این مدت که مطلبی ننوشتم اتفاقات زیادی افتاد که در این مختصر نگاهی کشکول وار به برخی از آنها می کنم.

* در مورد پست قبلی "انحرافی بزرگ در نقد جریان انحرافی" باید این نکته را متذکر شوم، که این تحلیل به هیچ عنوان رد فرمایشات علامه مصباح نیست. با نگاه دقیق تر به متن مقاله مذکور و فرمایشات حضرت آقا؛ نوع مواجهه با جریان نفوذی در سطح عموم و در اتاق فکرها و محافل خصوصی روشن خواهد شد.

* بعد از اینکه در چند پست قبلی مطلبی رمزدار با عنوان "افشاگری1/عکسی منتشر نشده از..." منتشر کردم، بازخوردهای فراوان و جالبی داشت. افراد زیادی حضورا، از طریق پیامک، و در وبلاگ با گذاشتن کامنت درخواست دریافت رمزعبور داشتند، عده ای هم با امتحان کردن اعداد رُند سعی در پیداکردن رمز را داشتند که یک نفر توانست پیدا کند، این خودش نوعی (ببخشیدا) فوضول سنج بود، که نشان داد دوستان و مردم ما چقدر کنجکاو هستند!!! اما از طرفی دیگر عده ای معلوم الحال که پس از این افشاگری گسترده منافع خودشان را در خطر دیدند، از طرق مختلف بنده حقیر را تهدید به انتشار عکس ها و فیلم هایی کردند. این افراد معلوم الحال پس از بی نتیجه ماندن تهدیدها، اکنون در سکوت کامل به سر می برند.

* تمام دوستانی که وبلاگ داشتند، لینک شدند. اگر دوستانی از قلم افتاده اند، بفرمایند تا اضافه شوند. قسمت پیوندهای روزانه هم سایت هایی هستند که تقریبا هر روز به اکثر آنها سر می زنم. 40سایتی که معرفی کردم، لزوما به معنی تایید آنها نیست. ضمنا سایت های ضدانقلاب هم بودند، که از ترس اینکه با لینک کردن آنها فیلتر شوم، فعلا لینک نشده اند.

* واقعا سید مرتضی راست می گفت:"در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها" هر چه بیشتر پیش میریم، بیشتر و بهتر منظور سید مرتضی را می فهمم، می بینم و درک می کنم. قصد ندارم موارد زیادی از مصداق های این واقعیت که در جمهوری اسلامی هست را بگویم. اما سر بسته قضیه ای که چند روز پیش برای خودمان اتفاق افتاد را بگویم، چرا که بدلیل مسائل امنیتی و همان آزادی برای همه بجز حزب اللهی ها، نمی شود تمام قضیه را گفت. تعدادی حزب اللهی، بدون هیچگونه انگیزه سیاسی و مالی تنها به دنبال عملی کردن دغدغه های امام خامنه ای روحی له الفداه می روند. "عدالت اجتماعی" همان چیزی که امام گفتند پایه ی مشروعیت نظام است، همان چیزی که در صدر مسائل اصلی کشور باید باشد؛ اما "سنگ ها را می بندند و سگ ها را رها می کنند". همین!!!

اگر بعدا امکانش باشد قضیه را مشروح خواهم گفت؛ قضیه ای که اگر بجای چند تا بسیجی، چندتا جنبش سبزی بودند الان تمام دنیا با خبر بود، حتی اوباما پیام می داد، علی مطهری از محدود شدن آزادی بیان می گفت، یک خیابان در لندن به نام آنها می شد، شیرین عبادی حقوق بشر را دستمالی می کرد تا قیطریه را آتش بزند، صدها کمپین و موج وبلاگی تشکیل می شد، علی محمد دستغیب از گودونی و ضرب و شتم می گفت، هاشمی بعد از آزادیشان با آنها دیدار می کرد...اما "همه آزادند بجز حزب اللهی ها"

*واقعی این شب ها نعمتی است، اصلا از دست ندهید.اگر مثل من خودتان نمی توانید حداقل از یکی از مراسمات در شهر مثل( +) حتما حتما استفاده کنید. از این به بعد سعی می کنم اما قول نمی دهم که از تکلف های بیجا و سخت گرفتن در وبلاگ نویسی پرهیز کنم. عکس های جالب زیادی در آرشیو دارم و سوژه های زیادی هست که سعی می کنم به مرور به آنها بپردازم.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/5/17ساعــت 12:43 صبح تــوسط رَبِّ:اِنّی لِمآ اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیرٍفَقیر | نظر




مرگ بر آمریکا